Telefoni och växel

En välfungerande telefoni och växellösning kan i många fall utgöra ryggraden i både kundkontakt och kommunikation. Vi hjälper ert företag till en smidig och lätthanterlig telefonilösning som ni själva enkelt kan hantera och administrera. På så sätt ökar ni tillgängligheten gentemot era kunder och gör det samtidigt enkelt för er personal att ha en bra dag på jobbet.

Telefoni och växel från TeamNorr

Vi hjälper ert företag till en telefoni- och växellösning som är specifikt anpassad för er verksamhet så att ni har rätt förutsättningar att jobba effektivt, oavsett om det är på plats eller ute på fältet. En del av vår it-genomgång identifierar era behov och vi ger förslag på rekommenderade lösningar för er. Vi hjälper förstås gärna till att se till att har rätt utrustning och är installerade och redo att ta er telekommunikation till nästa nivå. Självklart finns vi också tillgängliga med support när ni behöver det.

IP-telefoni

Låt samtal gå över internetuppkoppling och ring genom datorn, surfplattan eller mobilen.

Mobiltelefoni

Med våra telefonilösningar kan du ringa genom datatrafik på samma sätt som du ringer över telefonnätet.

Hårdvara

Vi hjälper er till rätt utrustning när det kommer till headset, konferenstelefoner och annan utrustning.

Telavox

Genom Telavox produkter och tjänster görs telefoni och växelhantering enkel för ert företag. Möjligheterna är många och fördelarna likaså. Produktiviteten ökar, den administrativa hanteringen minskar samtidigt som internkommunikation bland personalen förenklas. Det gör det möjligt att samla all företagets telefoni, växel och internchatt i samma system.

Oberoende hantering

Oavsett om det rör sig om fasta nummer eller mobilnummer kan Telavox väva samman företagets telefoni i en och samma lösning. Det fungerar lika bra för datorer och fasta arbetsstationer på kontoret som det gör för det resande kontoret och mobilen. Med en bra telefoni- och växellösning kan er personal samarbeta med kollegor och kommunicera med kunder var som helst och när som helst.

Servicedesk med Telavox

Telefonpolicy

För att säkerställa att företagets anställda upprätthåller en enhetlig och professionell tonalitet vid kundkontakt är en telefonpolicy ett värdefullt verktyg. Det gör att alla inom företaget, oavsett position eller nivå, har rätt förutsättningar att bemöta era kunder på samma sätt. Det ger lika mycket trygghet för den nyanställda som det ger stöd till alla i personalen.

En telefonpolicy handlar däremot inte bara om att hålla en enhetlig kommunikation, i telefonpolicyn kan det även ingå att upprätta svarshantering, svarsordning och återkoppling så att era kunder bemöts professionellt när de är i kontakt med er. Med rätt förutsättningar minskar risken att era befintliga och potentiella kunder inte får kontakt med er och ni kan behålla en hög tillgänglighet för dem.

Håkan Olovsson

Anders Eriksson

Anders Eriksson

Affärschef, kundansvarig Skellefteå

0910 567 90
anders.eriksson@teamnorr.se

Joakim Rönnholm

Joakim Rönnholm

Fredrik Lunneberg

Fredrik Lunneberg

Kundansvarig Umeå, Örnsköldsvik

090 690 31 12
fredrik.lunneberg@teamnorr.se